.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابی کفتار در دام پلیس جویبار

ابي کفتار سارق حرفه ای اموال داخل خودرو دستگير شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان جويبار گفت: ابي کفتار سارق حرفه اي اموال داخل خودرو با تلاش بي وقفه ماموران انتظامي جويبار دستگير شد .

سرهنگ رضا زاده گفت:در پي وقوع چندين فقره سرقت وجه نقد از داخل خودرو در شهرستان جويبار موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرارگرفت .

وی تصریح کرد:در اين سرقتها،سارق معمولا اقدام به سرقت از خودروهائي کرده بود که پس از مراجعه به بانک ها وجه نقد يا اموال خود را در داخل خودروهايشان جا گذاشته بودند .

رضا زاده افزود:ماموران با بکارگيري منابع اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي فردي به نام فرهاد – الف معروف به ابي کفتار اهل وساکن استان کرمانشاه که داراي سابقه کيفري بوده مظنون شده و وي را در عملياتي ضربتي دستگير کردند .

فرمانده انتظامي جويبار تصریح کرد:متهم که انتخاب سوژه هاي خود از جلوي بانک ها در فرصتي مناسب اقدام به سرقت کرده بود در بازجوئي ها تاکنون به 7 فقره سرقت با همدستي فردي به نام م- ر اعتراف کرد.

سرهنگ رضا زاده گفت:متهم و همدست وي که در ادامه اين عمليات دستگير شد، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد.

وي در خاتمه از شهروندان خواست:از نگهداري اموال و اشياء قيمتي نظي وجه نقد،طلاجات و... در داخل خودرو خود داري کنند وبه هنگام حمل هر گونه شيء قيمتي حتما مراقب اطراف خود باشند تا طعمه افراد فرصت طلب نشوند ./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.